Кулінарія

Що таке продукт компанії?Важливий список.

Продукт компанії, що це таке? Давайте розберемося, що ваша компанія або компанія вашого клієнта пропонує ринку. Можливо це товар або послуга, а може це товар разом з послугою. Загалом поняття продукт – це те, що купують у компанії.

Це інформація, як і інформація про саму компанію, необхідна нам для постановок цілей електронного маркетингу. Так само ми з вами збираємо інформацію для реалізації на сайті. Про це в кінці статті.

Так яка ж нам необхідна інформація по продуктах вашої компанії або що необхідно отримати від клієнта:

1. Перелік продуктів компанії. Вкажіть весь список товарів чи послуг, які пропонуються ринку.

2. З чого складається продукт і які його особливості. Коротка характеристика товару чи послуги.

3. Переваги продукту перед аналогами. Як і за рахунок чого досягаються ці переваги.

4. Вартість продукту/система лояльності:

Вартість продукту

· Середній чек продажу;

· Які знижки пропонуються покупцям, з чого вони виходять;

· Якщо змінюється сегмент цільової аудиторії, то змінюється ціна на продукт. Якщо так, то чому?

· Аналіз товарних запасів за ступенем внеску в прибуток. Потрібно визначитися з рентабельністю товарних запасів.

Простіше кажучи, візьміть із звіту з продажу суму прибутку компанії за певний період, наприклад місяць, і розділіть її на середньомісячну собівартість товарного запасу. У підсумку ви отримаєте відповідь, як у відсотковому співвідношенні використовуються гроші, інвестовані в товарні запаси.

5. Оборотність продукту і типи цільової аудиторії:

А. ) Що найбільш часто продається (товар-локомотив);

-який сегмент аудиторії і в якому співвідношенні його купують?

-якого сегменту аудиторії ви хотіли б продавати його теж?

Ст. ) Найбільш прибутковий продукт:

-який сегмент аудиторії і в якому співвідношенні його купують?

-якого сегменту аудиторії ви хотіли б продавати його?

С. ) Рекламний продукт. Недорогий або безкоштовний товар для заманювання клієнта:

-Статистика продажів після поширення такого продукту;

-Вплив на виручку продажів у цілому після реалізації такого продукту;

-Можливо безкоштовне або умовно безкоштовне розповсюдження.

У статті ми розглянули можливість збору первинної інформації про продукти компанії і які мінімальні дані для цього потрібні.

Ця інформація дуже стати в нагоді при створенні сайту, для таких сторінок як «Продукція компанії» «Про послуги», «Про товар» і т. д.

Так само використовуючи дані про продукти компанії зможемо застосувати її для підбору інструментів електронного маркетингу.

У наступній статті, присвяченій digital маркетингу ми розповімо про те, як проводити сегментацію цільової аудиторії.

Підписуйтесь на мій канал «Будуємо бізнес в інтернет» заходьте до і ви завжди будете на голову вище своїх конкурентів.